Saturday 6 October 2012

 BITCH : apee lee kee siyal sangad perangai kau sekor-II nihh chibaii ? kau dgn member kau same jee ahh . mcm babi . member kau tuhh mulot mcm hanjenk nk menyalak-II alahaiiiiii salaiiii lahh korangg . perangai dahh serupe hanjenk ! bullshittt err . mcm aku hamak pulak nk gaduhh dgn member kau chibaii .

ME : jgn nak pk kaw too bgos sngt lha . kalo mlodd memb aku too cm anjg , mlodd kaw too srpe babi yg brkwan dgn anjg ! yg menganjg mntk mkan . lanchau lha kaw ciaa !

BITCH :  pukiharam ar kauu . pantat dha lobos na meyalak kt akuu . bohsia kauu yg carik pcl dgn kwn akak akuu pahal bodos . mak kauu jilat pusat bapak kauu kuar asam boi lha . kau takmalu eh , dah add aku lepastu kau menyalak pulak , kau dgan kawan tu same jee . alaleeh , kalau muke kau lawa takpe jgak sial .

 ME : ouh , ya ? puki kaw yg mcm puki krat too kaw seda lha skit . bodoh pnye ciaa ! PUKI BAU TAIK !

BITCH :  puki aku tak karat pun , bersih putih lg nia . asl kau nak tgok ? hahaha . aku tahu lah puki kau htam and berblu mcm berok tu . waa kau hebat bau puki org . ta heran lha klau kau tuh penah tgok konek org kn . dasyat .

 macam celake bhaii mlott btne too . kaw pk kaw too bgos sngt ?? alaa ,, stakat bdk mlke ,, aku takk pndg lha ! mke kne ludah btol lha kaw nyh kan ?? nak speaking-2 knon . kaw too mcm lha HOTT sngt . nak maen puki-2 lak .. kaw too dha takk dee puki dha smpai nak ckap pasal puki org laen ?? cakap elok-2 lha kak . mlott serupe anjing maa .. dulu org suro mampos ,, takk nak . ble dha besa menyusah kan org lak .. bangsat ! chite lame nak ungkit blek .. ade kea ptot ?? mmg OLD TOWN lha kaw nyh . terjah fb aku lpas too nak menganjing katt inbox aku .. kaw nyh mmg adik beradik bersepupu kan BABI n ANJING bto lha .. what ?? jgn maen BABI-2 katt snyh ?? asal kaw nak mara lak ?? opssssss ,, lpe lak babi n anjing too kan adik beradik bersepupu kan dgn kaw .. sory-2 ea ?? ape ??nak ajak berembat ?? em ,, tkodd nye !! lue nak ajak bape bas tok berembat dgn waa ?? try lha dtang tmpt aku dlu .. aku nak tngok pantat sape yg kene sepak dlu ..



   

No comments:

Post a Comment